Septembar u Beogradu...:)

11:53

Hejj!Kako ste?Ovih dana je konacno malo zahladnelo,pa imam osecaj da je septembar poceo....Jutros cim sam se probudila,znala sam da ce ovaj dan biti savrsen...Obukla sam se,i krenula u setnju...U setnju  jednim posebnim gradom...

Kalemegdan je jedna od najlepsih destinacija u Beogradu,a ujedno i njegov simbol.Sve to zelenilo i cvece prosto vas opuste i daju Vam inspiraciju....





Pored fantasticnog Pobednika i ostalih lepota,nesto sto je njegov simbol jeste-Panorama.Ona se nalazi u Luna parku preko puta Zoo-vrta.Jos od kada sam bila mala mama mi je obecavala da ce da me vodi na Panoramu,i to se konacno dogodilo.Verujte,osecaj je predivan...Kada se prvi put popnete,malo je frka ali posle je u redu :-)!Svakome ko bude bio u mogucnosti preporucujem da proba,jer je fenomenalno,a cena karte je samo 70 dinara.

                                                             *pogled sa Panorame*


Sa vrhe se mogu napraviti savrsene slike... :-)


 Nisam mogla ,a da ne svratim da Zoo-vrta i jos malo se opustim uz zivotinje <3!Dalje uzivajte u slikama...

 *zirafa je bila jakoo druzeljubiva*


 *nekome je ovo bio savrsen dan za lencarenje*

Iiii,to je to...Mojoj toploj cokoladi je dosao kraj...Da,to je surova istina.Izvinite,sto post ide ovako kasno,ali nesto nije hteo da mi radi USB...Long story...Nadam se da Vam se svideo post,a mi se vidimo vec u sledecem...

Ps:Kako Vam se dopadaju slike?

You Might Also Like

36 коментара

  1. Ne zivim u Beogradu,ali svaki put kad odem iskoristim da posetim sto vise mogu,post je super,slike takodje :)
    http://dizinsvet.blogspot.rs/
    Dizi<3

    ОдговориИзбриши
  2. Divne fotografije kao i sam post!♥
    milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Iz Hrvatske sam, ali ove godine sam išla na put u Beograd i bila sam u Kalemegdanu i razgledala sam cijeli Beograd i stvarno je divan. Slike su odlične! :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. S obzirom na to da je Beograd grad u kome sam rodjena i u kome zivim, on je za mene najlepsi na svetu. Koliko god puta ogisla do Kalemegdana ili zoo vrta, svaki put mi bude lepse i prijatnije. Divan post, a i slike su predivne!♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Fotke su savrsene,a post i sam sadrzaj jos vise <333 LY

    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post! <3


    New post is on my blog --- > staliaisbae.blogspot.com <-----

    ОдговориИзбриши
  7. Predivne slike! Živim u Beogradu od rođenja i retko kada odem do zoo vrta nažalost. A na Kališ idem često sa društvom :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Predivne su slike iz Beograda! :-)

    http://ivalifestyle.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post,kao i slike.... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Odavno nisam bila u Zoo vrtu to samo kada su bile eksukrzije u 1-4 razredu.Vozila sam se na ovaj 'točak' i stvarno je prelepo i možeš uslikati jako dobre fotografije. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. This is super fun to read! I freak out seeing hippos<3 AA thanks for sharing:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    ОдговориИзбриши
  12. hi, you have a really great blog :)
    I really like how you write
    You may agree to follow for follow?
    it would be great :)
    kisses from Polish: *
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Nominovala sam te za tag nadam se da ces ga uraditi<33ps.odlican post obozavam Bg

    ОдговориИзбриши
  14. Odlično. Nisam imala prilike posetiti Beograd ali se nadam da hoću. Definitivno idem na Kalemegdan i u Zoo-vrt. Hvala sto si mi na neki nacin predstavila najbolja mesta u BG.

    Poseti i ti moj blog,Q and A je u toku - www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши